Marketing Internetowy

Wraz z pojawieniem się Internetu, powstało wiele różnych branż. Jedną z nich jest marketing internetowy. Z tego artykułu dowiesz się czym jest, oraz jakie narzędzia stosuje się w marketingu cyfrowym.

Marketing Internetowy

Ogólna definicja określa marketing jako działania, mające na celu promowanie towarów i usług. Cyfrowa odmiana marketingu różni się tylko tym, że działania marketingowe podejmowane są w sieci internetowej. Dokładny opis tego zagadnienia znajdziesz na blogu specjalizującym się w marketingu.

Narzędzia, jakie stosuje marketing internetowy

W marketingu cyfrowym stosuje się różne narzędzia. Do najbardziej oczywistych zaliczymy strony internetowe i blogi. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak założyć własną stronę internetową, zapraszam do mojego innego wpisu o zakładaniu bloga.

W marketingu sieciowym posługujemy się również pocztą elektroniczną. Wiadomości e-mail, są bardzo cennym nośnikiem informacji. Można je wysyłać zarówno do obecnych klientów, jak i do tych potencjalnych. Należy jednak zwracać uwagę na przepisy anty spamowe, zabraniające wysyłania wiadomości osobom, które sobie tego nie życzą.

Kolejnym narzędziem marketingowym są media społecznościowe. Każdy, kto posiada konto w social mediach, zdaje sobie sprawę z ich potencjału. Dzięki mediom społecznościowym można docierać do milionów ludzi na całym świecie.

Jak zwykle zachęcamy do komentowania, i udostępniania naszych wpisów.

5/5 - (3 votes)

Dodaj komentarz

Kilka słów o blogu

Nasz serwis ułatwi Ci wybór produktu bankowego, odpowiadającego Twoim potrzebom. Służymy pomocą, bez względu na to, czy szukasz swojego pierwszego konta osobistego, lokaty, czy pożyczki. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami.

Firma

Digital Promotion
ul. Hoża 29
00-521 Warszawa
kontakt@ekspert-bankowy.pl

+48 576 759 492

Polityka prywatności